Baby nightmares !

Här inne är det som ett eko just nu, men uppdatering sker inom kort! Håll utkik..
Har haft mycket jobb att få gjort & jag har varit tröttare än tröttast denna vecka!
De har inte blivit mycket sömn de senaste nätterna & inatt fick jag verkligen smaka
på småbarnslivet som alla pratat om, snacka om att vi är bortskämda med vår lille prins..
Milo har haft & har så mycket mardrömmar just nu, vaknar & panikskriker! stackars liten :(
Han somnar om snyftandes, men bara om jag går & vyssar han till sömns! .. sen hinner jag inte
mer än in i vårt sovrum, krypa ner i sängen, stänga ögonen & pusta ut.. innan de är dags igen!

Hoppas de går över snart! Usch, jag tycker så synd om honom..
borde nästan köpa en sådan & hänga upp i lillprinsen rum

Idag är det även 6 månader sen vår älskade lilla skatt kom till oss..
Grattis mammas lilla hjärta på din 1/2 års dag



Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sofia - mamma till Svante

Det där är inte alls kul! hoppas att det ger med sig snart, så att både du & Milo får sova ordentligt :) kramar.



2012-03-17 | 15:21:02
K svarar

Tack Sofia! Nee.. fy man tycker mest synd om de små liven! .. Och sen blir de inte bättre av att man själv knappt är människa :p Kram

2012-03-17 | 23:32:54
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!