Lördags!

Ännu en dag med S O L .. blir lycklig ända in i själen av detta väder!
De spelar ingen roll hur trött jag än må vara efter x antal sömnlösa
nätter + mycket jobb så mår jag så bra när solen är framme :)

Grabbarnagrus från Sverige har varit på besök i helgen & i
lördags var det även St Patricks dayJ hade en heldag/kväll med
dom.. men jag & Milo ville såklart osså träffa gänget så vi följde med till
Sliema där grabbarna satt & drack öl i solen.. såg fruktansvärt mysigt ut!

Jag hann träffa Johanna en sväng, gå förbi butiken & säga hej & sen gick vi
hem & hade en mor- & sonkväll .. Och sen somnade jag strax efter lillprinsen!



Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!