fit utan träning..

Nu är det bevisat ..man behöver inte träna för att få snygga armar!
det är bara att skaffa barn & bära runt lite på ungen ;) svårare än så var det inte..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

niiiix babe, det gör jag inte! Får ha dyk-kurs i poolen här hemma sen, hihi! :) KRAM

2012-03-25 | 10:33:58
http://solomag.se/tilda
Angelica

Haha fan va skön du är Kaisa ;-)

Det värsta för mig är att jag bara burit Gustaf med vänsterarmen, så på högerarmen dallrar gäddhänget fortfarande ;-D

Ha en fin dag, ses snart!! Kram

2012-03-25 | 10:53:01
K svarar

Tilda - haha ja varför inte.. helt perfekt ju ;) Kram



Angelica - haha ;) ja jag har osså burit Milo mest på vänsterarmen.. men har börjat tänka på de nu :p

Hör av dig när du är tillbaka på ön! Kram

2012-03-25 | 18:11:25
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Clara

Haha va rolig du är :) Har du tränat någonting eller ätit någon diet eller så för att förlora kilon efter din graviditet eller har amningen gjort sitt? :)

2012-03-25 | 22:43:14
K svarar

Clara - hahaha ;p .. ne amningen & promenader har gjort sitt! Har varken tränat eller kört någon diet (diet ska man passa sig för när man ammar) .. gravidkilona är väck men jag har aldrig varit så klen i hela mitt liv så nu längtar jag till att få börja träna faktiskt.. :)

2012-03-26 | 09:03:19
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Clara

Men kan du inte lägga upp en bild på hur du såg ut efter graviditeten och en nu? :D

Helammar du fortfarande eller hur ser du ut, vore kul om du ville skriva lite om såna saker hihi :)

2012-03-26 | 12:19:21




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!