Familjedag!


Jag älskar lördagar.. då hela familjen är samlad & kan ha en heldag tillsammans 
Och lyckligtvis hade vädret klarnat upp & var tillbaka till sol, blå himmel & värme!

Igår tog vi oss ut på en prommis bort mot Sliema.. stannade på vägen & åt glass,
bort till Qui Si Sana-lekparken Milo fick premiär-gunga :) dom har en gunga
för små knott som är formad som en björn som även har säkerhetsbälte.. så sött.
Vi blev inte där någon längre stund, eftersom lillprinsen inte riktigt är i ålder för det,
men han tyckte det var kul ialla fall några swing :) .. tänk att liten har blivit så stor!


Jag lyckades dessutom få en spontan-tid hos frisören, på Head Rush som jag 
blivit tipsad om! Bara ett stenkast från lekparken.. Så nu är äntligen den värsta 
utväxten väck & jag kan ha utsläppt hår igen utan att må dåligt ;) .. här på Malta
är det ganska svårt att hitta en frisör som kan skandinaviskt hår men dessa kan
jag verkligen rekommendera:) Supertrevlig personal, kunniga & till ett bra pris!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!