Ännu en fredag..

Jahaa, ännu en vecka som bara sprungit iväg.. jag hinner verkligen inte med!
jag är ledsen att bloggen inte uppdateras som tidigare, men det är mycket just nu..
.. så det finns varken tid eller ork tyvärr. Men jag lovar att det snart ska bli som vanligt.

Igår tog jag en snabb lunch med fina Frida innan jag & Milo skulle iväg på 4 års kalas :)
.. vädret den senaste tiden har ju varit helt fantastikt, men igår när jag kom utanför dörren
så var det nästan som en enda stor dimma över hela ön.. alldeles vitt på himlen! Hel skumt.
Idag blev babysim inställt :( så nu väntar jag bara att lillprinsen
ska vakna sen blir det en prommis.. förhoppningsvis med Johanna!

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!