Fredags!


Började med babysim! .. jag fick låna med mig en undervattenskamera av
en vän & lyckades få riktigt häftiga bilder & filmklipp :) Rekommenderas starkt!

Efter babysim tog vi en fika med en annan mamma + bebis i solen.. annars var vi
hemma hela dagen & lekte, gjorde bebis-mat-lådor & jag passade på att jobba..

I fredagskväll var jag iväg på lite födelsedagsmingel hos Lovisa, Emma & Sofie..
tillsammans med en massa andra mammor (barnfritt) drack vi vin, minglade omkring & åt
av deras fantastiska plock-buffé-bord.. Wow vilket jobb dom hade gjort & allt va så gott!
När dom flesta drog vidare ut, åkte jag hem till min fina lilla familj.. trött efter en hård vecka.


Love .K




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!