Dagens Malta !!! Orkan på ingång..

Imorse var jag & Milobabysim & det var lika roligt som vanligt! lilla nemo
.. fick skjuts av J dit för vädret va för tråkigt gå-väder. När vi väl gick hem sen så blåste
 det ganska rejält, tack & lov att ja hade regnskyddet med mig som skyddar bra mot vind!
Sen kom Lisa & Moa över en sväng & gjorde mig sällis.. Och jag & L pratade lite jobb..

Malta har bjudit på starka vindar idag, eller rättare sagt S T O R M! Det har bara blivit
värre & värre under dagen/kvällen & nu läste jag precis denna artikeln på Timesofmalta.com!

 

Det ska bli 8 meter höga vågor & en vindhastighet på 150km/timme.. har aldrig varit med
om en orkan tidigare & hade hoppats på att jag skulle slippa.. tycker det är såå obehagligt!



Bilden är tagen av Emil Birkha tidigare idag, då stormen bara hade börjat..

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

fy för sånt väder!



sv; de är från en butik i haninge/vega. bredvid mio :)

2012-03-10 | 09:02:13
http://fashionstars.blogg.se/
K svarar

Ja vet.. helt läskigt!! Okidokie Tack :)

2012-03-10 | 15:27:47
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Camilla

Usch ja, jäkla storm! :/ Det blev inte många timmars sömn inatt inte... flera av parabolantennerna på vårt tak blåste iväg och det small jäklar i det!



Vilken häftig bild! Såg i tidningen att det var en brittisk man i Qawra/Bugibba som dog i förmiddags...stod om det i Times Of Malta online. Riktigt hemskt! :( Så håll er borta från vågorna... inte värt den där fina bilden om man slits med :(

2012-03-10 | 18:37:46
http://www.sunnydiving.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!