Fika i massor!

I torsdas gjorde vi sällis med pappa J bort till Sliema när han skulle till jobbet..
de var en fantastisk morgon & jag & Milo satte oss på Mint & kekade
födelsedags-frukost för Maja med ett härligt gäng tjejer! :)

När dom flesta skulle iväg & jobba så fortsatte jag, Lisa, Johanna & Linnea vidare..
vi hamnade på Id Café på The Strand & satt & njöt av solen med en varsin juice! 
Hann fynda lite på Zara-rean innan jag & Linnea traskade hemåt. Jag träffade även på 
Jihad & Kg som skulle äta lunch så jag följde med dom för ytterligare en timme i solen :)
.. jag kände hur jag riktigt hade bränt mig i ansiktet när jag kom hem på eftermiddagen!
Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!