Sunshine ♥


Kolla in bilderna.. Behöver jag säga mer? Vilken härlig dag det har varit idag :)

Idag har jag haft en fika/lunch med Annabel & hennes fina tös Emily..
Milo & Emily är så söta tillsammans, varje gång dom träffas så skiner
dom upp som två solstrålar & armar & ben sprattlar som bara den

Milo sover sen 19.00 & jag sitter med min lilla rosa i knät & bara slappar..
.. har precis pratat med Tilde & ska nog ta & ringa både Lina & Veronica en sväng :)
Viber & Whatsapp är de absolut bästa apparna när man är utlandssvensk!! tips tips.


Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jenny Arnell

(Ang. instagram) I det programmet jag visade dig, PhotoScape. Klicka in dig på "bildsida" så finns det färdiga mallar i vilka du bara droppar bilderna. Går även att grundredigera där :) Puss

2012-03-03 | 14:26:05
http://jenny.spotlife.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!