ajajaj..


.. lillprinsen har inte varit på topp idag, han är snorig, har feber & ögonen rinner!
Därav har jag haft en liten gnällspik & mammagris att handskas med idag, stackars liten.
Jag själv är & känner mig osså helt slutkörd ikväll & har fått mjölkstockning ajajaj :( 

Nu är J påväg ut till Luqa airport för att hämta svärmor & jag tänkte slänga ihop
lite scones så det finns kvällsfika fram-dukat lagom tills dom är hemma.. yammie!




Sweet dreams .K


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Angelica

Åh, en sådan skulle Filippa behöva till sitt rum. Finns bara en stark taklampa här. Om du vill får du gärna delge mig inköpstälet :-)

Ha det så mysigt med svärmor och hoppas ni blir friska snart! Kram

2012-02-20 | 00:12:26
http://filippasmamma.blogg.se/
K svarar

Ja den är perfekt & så söt :) jag köpte min online, minns inte var :/ ska kolla upp de! Men vet du, om jag inte minns helt galet så tyckte jag att jag såg dom även på Bay Street gallerian, påminn mig så går vi dit nån dag :) tack finis! Kram

2012-02-20 | 07:02:18
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
Hanna

Oh no, mjölkstockning är inte att leka med... krya på dig! & din son också så klart :)

Jag såg att du ska börja ge smakisar, det vore kul om du kunde skriva & berätta lite om hur de går. min dotter är bara två mån så hon får vänta ett tag men det är kul & bra med tips :)

2012-02-20 | 10:24:04
K svarar

Hanna - nee fy va ont de kan göra! .. jag åker lätt på det :( Tack, de är faktiskt bättre idag..

Ja men självklart kan jag göra de :) Jag ska absolut berätta när vi kör igång & hur de går!

Åh två månader, mysigt! .. då får du passa på att bebisgosa i massor :)

2012-02-20 | 19:11:07
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!