14/2 -2012

Igår kom pappa J hem med fina blommor & en liten söt nalle till mig
& en Valentine´s ballong till lillprinsen, så sött! Milo va lite smått vissen på
eftermiddagen igår efter vaccinet men tyckte att ballongen va rolig att slå & titta på :)

Alla hjärtans dag är en dag som iaf ger mig ett wake-up-call om att man ska uppskatta &
ta vara på den/dom man älskar & har varmt om hjärtat inte bara denna dag, utan varje dag!


jag överraskade J med en god trerätters middag & fyll-i-boken; En Kärleksförklaring..


Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla - Med bebis i magen

Mysigt du hade gjort, var säkert mycket uppskattat :)



Hoppas allt är bra med familjelivet, tiden går ju skitfortför er och här sitter jag med en bamsemage och tiden går såå långsamt!

Kraam

2012-02-16 | 10:33:39
http://ckramar.blogg.se/
K svarar

Tack Camilla :) de var det.. Ja tiden springer verkligen iväg, du kommer känna av det när lilla monchichi har kommit till världen!



Snart säger det poff & så är hon här :) familjelivet är som en dröm, jag älskar det! Kram till dig & magen

2012-02-21 | 03:00:05
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!