Suuuuurprise!

Igår fyllde vår fina Johanna 21 år ! .. Jenny & Erik (hennes pojkvän) hade samlat ihop alla
för en överraskningsmiddag Tapaz för henne.. Hon trodde att hon skulle ut & äta med
Erik men när dom väl kom till stället så var vi 25 vänner som började sjunga Jamåduleva :D

.. det blev verkligen jättelyckat & Johanna blev så överraskad!

.. jag var tvungen att springa hem lite tidigare för pappa J ringde om att
lillprinsen hade vaknat & var vrååålhungrig, stackarn! Men lagom till efterrätten
fick hon även en ihopsatt korg med en massa saker som är typiskt-Johanna-saker :)

LOVE .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Bästaste födelsedagen jag varit med om i hela mitt liv. TACKTACKTACK!!! Åh vad ni är underbara, presenten var helt underbart bra. Ska bak cupcakes så snart jag har tid :D <3

2012-02-07 | 18:08:05
http://alltommalta.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!