Pappa är hemma..


Igår
var det fix & trix hemma hela dagen.. tog bara en snabb
prommis ner till butiken för att lämna & hämta lite grejer..

På eftermiddagen hämtade vi en efterlängtad pappa/sambo flygplatsen
.. sen hade vi en riktig lekstund hela familjen & jag & Milo blev bortskämda
med massa fina presenter innan de va dags att natta lillprinsen


en efterlängtad kram kan jag lova

Kvällen bestod sedan av en god middag, ett glas vin & presentöppning för J som har fyllt år!

Jag kan inte beskriva hur skönt det är att ha hela familjen samlad igen, min fina lilla familj..

.. nu ska jag ner till Café Bezz för en fika med Sara & Lisa :)

Love .K


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Clara

Åh kärlek! Blir alldeles varm i kroppen (:

2012-02-01 | 11:13:20
K svarar

Ja med :) så fort jag ser dom två tillsammans !! Kram

2012-02-01 | 21:52:04
http://dictumfactumbyk.blogg.se/
christina

underbar bild! åh

2012-02-02 | 09:57:50
K svarar

Ja visst är den <3

2012-02-02 | 20:18:04
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!