Onsdag.

I förmiddags skulle jag ha åkt till Mater Dei Hospital för att kolla lillprinsens
vikt & längd men jag tar det imorgon istället för det kom en massa annat i vägen..


Jag träffade Annabel & hennes sötis Emily som är 1 månad äldre än Milo &
dom är såå in lööööv! Varje gång dom träffas så skiner dom upp & blir helt till sig :)
.. det verkar som att jag även hade tur med vädret när jag väl var ute idag för när jag precis
kom innanför porten så började det regna.. det här vädret alltså! .. nu vet jag varför vi har
spenderat just februari i Thailand tidigare år. Jag ♥  Malta i vanliga fall men detta vädret sucks!




Milo är 5 månader idag, min lilla solstråle
.. vart har dessa månader tatt vägen?

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Angelica

Grattis till lillprinsen din!

2012-02-15 | 23:34:06
http://filippasmamma.blogg.se/
K svarar

Tack söta du!

2012-02-20 | 07:13:35
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!