Monday!

Idag har jag hunnit med en lång fikaPortomaso Café, en prommis till Sliema & tillbaka..
ett stopp i butiken, hem för lite potatis-smakis med lillprinsen, ytterligare en prommis till
Sliema för att hämta lite jobbgrejer, ett till stopp i butiken, hem för bad, kvällslek,
gröt-smakis & nattat Milo! .. gröten slank ner idag, iaf tre små teskedar! ;) yeej


Så fort man har varit i så har det varit hur skönt som helst ute idag, men väldigt blåsigt..
Och det gillar inte mina bröst.. jag får ju mjölkstockning direkt.. som ett brev på posten! ajajaj :(




Nu ska jag ställa mig & riva potatis för ikväll står det
husman på menyn.. Rårakor, lingonsylt & svensk bacon

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!