lillprinsen..

Min älskade lilla pojke, så mjuk och söt och go
Kom in i min famn, låt oss sitta här i ro


Lyssna till mina hjärtslag, lyssna till mina ord
När du ditt första andetag tog, var min lyckligaste stund på denna jord


När du slog upp dina ögon och såg på din pappa och mig
Från och med då vi visste att vi alltid väntat på dig


Våra hjärtan slår för dig, vi hade ingen chans
Vi gör allt för dig, vi älskade dig innan du fanns


Vill stå vid din sida genom livets lycka och sorg
Vill aldrig se dig lida, alltid vara din tryggade borg


För varje dag som går vi älskar dig mer och mer
Och vi vill tacka dig för all glädje som du ger


.. Mitt liv blir aldrig mer detsamma
Jag är så glad att jag fick bli din mamma!!



ingen kan få mig att må så bra som du 


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Angelica

Kärlek!

2012-02-15 | 23:32:08
http://filippasmamma.blogg.se/
Johanna

Så fint :)

Tack, jag var jätte nervös men det gick väl okej :)

2012-02-17 | 18:57:58
http://behindeveryman.se
Johannaty

Ja det känns jätte bra, J har redan flyttat dit men vi bor på hotell tills vi fått lgh och då åker vi och hämtar flyttlasset i värmland. :)

2012-02-18 | 09:34:01
http://behindeveryman.se/johannaty
K svarar

Angelica - ja de är helt otroligt hur mycket kärlek de små kan ge :)



Johannaty - tack :) va roligt! Ja önskar er all lycka till & hoppas no kommer trivas!





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!