Barnfritt!

När J fyllde år fick han bla en barnfri kväll med middag ute på tu man hand
& sen en bio! Så igår hade jag fixad så att snällaste Jihad satt barnvakt medans
jag
& J var ute & provade Cañas y Tapas som ligger i St Julians, Bay Street
(gamla fuego)
& sen avsultade vi kvällen med att se den omtalade filmen 
The girl with the dragon tattoo! En myskväll helt enkelt..

Vi tog en en massa olika små tapas som vi va jättenöjda med, drack
deras hemmagjorda Sangria som var såå god & som pricken över i:et
så har dom varje fredag- & lördagskväll så har dom Flamenco show !



Hoppas ni hade en bra fredagskväll!

Loe .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Clara

Vilka fantastiskt vackra bilder (i inlägget nedan också!)

Jag har lite små frågor här som jag hoppas att du kan besvara när du har tid och lust, så klart :) Bland annat, hur fungerar de att lämna bort lill-killen? och ungefär när vänjde ni honom vid flaskan? samt sover han i ett eget rum?

De är såna här små saker som känns väldigt avgörande i början.. och jag tycker det är så svårt att veta hur man ska bära sig åt. Jag är ju inte där ännu men i höst/sommar and so on. Så vill försöka vara så förberedd som möjligt ;)



p.s vet att jag har nämnt det förut men jag nämner det igen - din blogg är så härlig att läsa nu när man är gravid. Jag får så mycket inspiration av dig.

2012-02-04 | 16:00:25
Sandra

Härligt med egentid! :)



När det gäller läppglansen, så tänker jag nog på alla färger!

2012-02-06 | 18:03:38
http://comecrashingin.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!