1 februari 2012

.. mötte upp Sara Café Bezz i förmiddags (Lisa hann inte) för en riktig catch up!
Superroligt att träffa henne igen, de va på tok för länge sen.. efter en varsin
cappuccino & en massa snick-snack så gick vi förbi butiken & sa hej till L.
När Sara gick hem för att plugga så fortsatte jag & Milo ut för vår dagliga prommis,
träffade Johanna en sväng osså.. knallade bort till Sliema, the strand & njöt av solen :)
Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hej Kaisa!



Måste passa på att säga att du har en jättefin blogg, längtar så mycket efter Malta varje gång man läser den! :)

Undrade lite hur vädret i Malta är i Augusti? Vissa säger att det är hett som i en konstant bastu andra säger att det är ganska behagligt!

Sedan undrade jag om det finns någon mysig restaurang i St Julians området du kan rekommendera? Gärna med "bra" priser!

2012-02-01 | 22:16:00
K svarar

Hejsan! Tack så jättemycket :) I Augusti är det riktig högsommar här på ön.. de kan vara hett som i en bastu, helt klart. Men älskar man värmen så är de inga problem ;) Vattnet har även hunnit värmas upp ordentligt..



De finns många bra & mysiga restauranger i St Julians-området.. Hela Spinola Bay är det supermysigt att sitta & äta, där finns de ett flertal restauranger med allt från bra priser till lite dyrare. Även i Portomaso hamnen är de mysigt att sitta när man kommer som turist :) låt mig klura på några bra restauranger till dig så hör jag av mig igen :) OK?

2012-02-01 | 22:39:20
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!