Candynavia får tillökning..

Hela dagen igår gick jag med världsens största leende på läpparna,
min morgon började med ett samtal från Sverige som gjorde mig överlycklig!


Idag har jag jobbat 12.00-16.00 & haft en lite annorlunda dag..
Candynvaia ska nämligen få tillökning :) .. eftersom jag går av nu i
slutet av September så behöver vi vara en till utöver Angela & Lisa, så
idag har jag haft inskolning med Jenny som börjar jobba på söndag hos oss!
.. Och innan hon ens har börjat så känner jag mer än nöjd med valet av
ny anställd & jag vet att det kommer bli suveränt.. hon är en pärla!


Nu när jag kom hem från jobbet & satte mig i soffan så gick all min energi
ur mig.. så nu sitter jag här & funderar på OM jag ens orkar ställa mig för att
laga mat eller om jag ska flirta med min man..! Jag tror på alternativ nr 2..

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jenny

Tack snälla Kaisa! Wow! Blir alldeles rörd här! Du vet att jag ska göra mitt bästa :) Puss och kram på dig och pluttis!

2011-09-14 | 20:37:20
http://jenny.spotlife.se
Anonym

hejsan Kaisa, måste bara säga att jag såg Er söte lille prins på bild på Lisas blogg och vill bara säga Grattis och Lycka till till Er alla Tre !!!!

En stor kram fr Aila ( Johans mamma )

2011-09-18 | 23:23:07
Matilda

Vart har du tagit vägen tjejen? Hoppas det inte hänt något! All lycka till er! :)

Kram

2011-09-24 | 11:34:59
http://matildafiona.webblogg.se/
K - Livet på Malta & graviditeten

Sv;



Jenny - Du är toppen ! Puss



Aila - Tack så mycket, va gulligt av dig :) KRAM



Matilda - Jag har inte haft något internet hemma :( Den 15 September kom min lilla till världen,en liten prins som blev 2 veckor tidigt! Allt har gått jättebra & vi har aldrig mått bättre.. Jag ska försöka uppdatera asap! Hur mår du & magen? Du strålar :) Kram

2011-09-29 | 19:39:07
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!