Mina vänner skämmer bort mig!

Idag, söndag skulle jag hjälpa Christina som skulle överraska sin pojkvän
.. sa hon! .. Självklart svara jag, va ska hon nu hitta på för gulligt?! fria?..
men var kommer jag in i bilden? Ska jag kanske agera servitris under
en romantisk middag för två? Nee.. hmm, jaja spännande!

.. När jag väl kommer dit så möts jag av hela tjejligan som står
& har förberett en babyshower för mig & mini i hemlighet..



Tårta, cupcakes, Blondies, färsk frukt & en god alkoholfri fläderdrink
stod på bordet & sen fick jag & mini en massa fina presenter!

T a c k så jätte jättemycket Jenny, Malin, Johanna,
Lisa, Christina, Sara, Maja, Plumpis

Kika in tjejernas bloggar för mer bilder!
.. Och här har ni även Babyshowern som mina fina
vänner hemma i Sverige överraskade mig med i somras..


Jag är så lycklig som har sånna fina vänner,
både hemma i Sverige & här på Malta. Ni är guld värda!


♥. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Hihi, så lite så kära du :D

2011-09-11 | 22:42:11
http://alltommalta.com
Matilda

oh, då är du en månad före mig alltså. vad kul! Okej, vi valde att ta reda på könet just för att kunna förbereda lite bättre, men det spelade verkligen ingen roll om det skulle vara en tjej eller kille :) Ja, sakta men säkert går det framåt.



Min graviditet har varit väldigt bra faktiskt, illamående i början i 2 veckor, sen väldigt pigg och mått bra men nu börjar rygga ta kål på mig, hur har det varit för dig? :)



Ha en fin dag! Kram

2011-09-13 | 11:52:57
http://matildafiona.webblogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!