Blixtar & dunder..

Tog oss ut på en prommis förut.. då var det strålande sol
jag nöjde mig med ett par shorts, t-shirt & träningsskor.
. bad idea!

Jag & Johanna möttes upp på strandpromenaden, stannade till en sväng
Candynavia hos Lisa & fortsatte sen mot Sliema. När Johanna va tvungen
att gå så passade jag på att gå in i The Point, på jakt efter bra amningsplagg..
hittade endast en ynka liten skjorta idag & sen blev jag med ett par skor osså ;)
En amningspaus innan det va dags att traska hemåt igen.. När vi kommer ut från
shoppinggallerian hade börjat smådugga lite så jag drog på regnskyddet, vilket va
smart.. för när vi knappt hade kommit halvvägs så öppnades himlen & det öste ner!

.. när jag väl hade kommit innanför dörren hemma så såg det ut som jag hade
badat med kläderna på & mina vita shorts var sådär lagom genomskinliga :p



Jag är toknöjd med barnvagnen so far & + i kanten för Bugaboos
alla tillbehör som vi såg till att slå till på osså! Har hunnit inviga
solsufletten, UV-skyddet, regnskyddet & lattehållarn hittills :)

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Woho en till mamma som bor utanför Sverige :)



Grattis till beben :)

2011-10-07 | 12:14:01
http://miccawhite.blogspot.com
K - Livet på Malta & som mamma!

Sv; Ja :) Tack så mycket! Vart bor du ? :)

2011-10-09 | 13:10:55
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!