Minne, jag har tappat mitt minne..


Utanför Mater Dei Hospital

Igår hade vi tid hos läkarn för en bebiskoll, så mammi följde med mig
till Mater Dei Hospital (sjukhuset där vi även valde att föda på)
Men när vi väl kommer dit & dom tittar på mina papper så säger
dom att "you should have been here yesterday ms Lindberg" ..
.. Va? Kan de va möjligt?.. jag kollar ner i mina anteckningar &
ser att jag faktiskt tom har skrivit ner den 3:e oktober osså!

Jag blir t o k i g på detta. Det här är ju värre än när jag var gravid!
De finns en viktig grej som jag måste komma ihåg under en dag,
jag har tom skrivit ner det i kalendern men ändå missar jag de.. :s
Jag fick en ny tid i november så de löste sig, men rackarns va drygt.

När vi ändå var där igår så passade jag på att väga, mäta & amma
lillprinsen på The Breast Feeding Clinic (en walk-in klinik där du
när som helst kan komma för att som sagt väga & mäta din bebis
eller om du har frågor om amning eller andra frågor osså såklart)
Mammas stora kille var nu hela 51,5 cm lång & vägde 3,47 kg

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!