Bullkalas.

Idag har jag bara varit hemma & bebisgosat hela dagen
han är så go så jag nästan spricker, kan ligga & titta på honom
en hel dag utan att tröttna.. Jag älskar honom mycket, vår prins!

Jag hade rätt om Johannas bullbak igår :D mycket riktigt stod hon & bakad
bullar (fast hon visste tydligen inte om kanelbullensdag :p) Och idag ringde hon
& fråga om jag va hemma & så kom hon & Eric förbi med en påse bullar (sötis)
& sen var även Christina förbi en sväng för att mysa lite med lillprinsen :)

Ikväll har vi hunnit bada lillprinsen, vilket han verka älska..
inte ens första gången vi badade honom skrek han, han gör bara
sin söta lilla min som bara han kan (stora ögon & en pussmun)
Nu sitter vi & myser i soffan, lyssnar på musik & har precis
fått i oss några av Johannas goda bullar.. Supergoda!


Nattinatti. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Hihi vad söt du är! Så lite så kära du :) vi ses imorgon!

2011-10-05 | 22:10:25
http://alltommalta.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!