Veckan som sprang förbi


Igårkväll lämnade mammi & papps eller ska jag nu säga mormor & morfar ;)
oss efter en supermysig vecka. Vi saknar er redan.. Veckan gick
alldeles för fort & jag skulle så gärna vilja ha er nära oss jämt :h:


finaste mammi & papps & nu även mormor & morfar

Efter vi hade varit på Mater Dei igår så hade spöregn blivit till solsken & stekande
värme så vi satte oss.. jag, mammi, papps & lilleman nere vid Spinola Bay
på restaurangen Rafael & kekade en sen lunch i solen innan
J
slutade jobba & skulle skjutsa dom till flygplatsen..

från restaurangen Rafael

Spinola Bay

Kom snart tillbaka :h:

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Tack för en helt underbart mysig vecka !! Vi hade inte ens kommit hem till Segeltorp innan vi saknade er alla 3 !!! många pussar & kramizar från Pappa/Morfar & mig (Mammi/ Mormor)

2011-10-05 | 20:53:52




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!