En heldag på stan..

Hösten börjar sakta men säkert komma till ön.. igår hade vi supervarmt & solsken
& nu när jag tittar ut genom fönstret så är det spöregn & åska! .. Om man inte
behöver ta sig ut så är det ju ändå lite mysigt måste jag erkänna, iaf nån dag.


Igår blev det en heldag på stan. Jag tror att vi gick hemifrån runt 11:00 &
va inte hemma förens efter 22:00 .. Pjuu! Jag, lillprinsen, mammi & papps
inledde dagen med en lunch med J & sen strosade vi runt i Sliema för lite
shopping & fikastopp.. helt plötsligt var de kväll & dags för middag så vi
tog oss bort till The Chophouse som ligger vid Tigne Point & åt en god
tre-rätters-middag
som ett bra avslut på denna mysiga vecka!


strandpromenaden påväg bort mot Sliema

finaste mammi & papps

Sliema


utsikten över Valletta från restaurangen The Chophouse

The Cophouse kan jag verkligen rekomendera som restaurang..
supergod mat, bra service & sen som pricken över i:et - utsiktien över Valletta!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!