Passfoto √

Idag har vi varit & tatt passfoto till Milo.. inte det lättastste kan jag lova!

Jag fick sitta och försöka hålla i & upp hans lilla ostadiga huvud samtidigt
som både jag & fotografen försökte få honom att kolla in i kameran..
ja ni kan ju tänka er hur det blev haha Men det kan även
ha varit ett av universums söötaste passfoto
!!

Annars har jag suttit och pysslat med inbjudan till dopet som vi ska ha i
december när vi är hemma i Sverige.. Däremot verkar det som att min
lilla rosa sjunger på sista versen för i n g e n t i n g blir som jag vill &
datorn vägrar sammarbeta :( De är en del att styra med såhär inför ett dop,
dock en rolig syssla när man är mammaledig & sen ett bamse tack till mammi
som hjälper mig med de som är svårt att styra med härifrån! Du är bäst.

Nu ska jag hänga en tvätt & sen slänga in en ny i maskin, för nu
blir de hemmagjord pizza & en film med mina fina killar :)


Milo är även 6 veckor idag
GRATTIS prinsen


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


catja

åååh det går så fort!! redan 6 veckor?! puss

2011-11-02 | 01:33:36
http://fredaghelaveckan.blogspot.com
Kaisa svarar

Ja tiden springer iväg.. Känns som de va igår vi kom hem från bb men imorgon är han redan 7 veckor lillprinsen :) Puss o Kram

2011-11-03 | 00:19:38
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!