Fullt av godsaker..

Igår va jag ner en sväng till Candynavia, är iof där var &
varannan dag för att kolla läget & snicksnacka lite med tjejerna..

Här om dagen fick vi en ny leverans & eftersom jag inte känner mig redo
att pumpa ut & ge Milo flaska än så följde J med tjejerna ut till lagret.

Jag älskar när butiken är uppfylld till tusen & jag behöver verkligen få
komma ner där lite titt som tätt & bara få hänga, träffa lite kunder osv

Igår va det Lisa som jobbade & fick lov att ställa upp på en bild ;)

Idag ska jag & Milo ta oss till Mater Dei hospital för att kolla vikt & längd..
mamma är nyfiken i en strut ..jag tycker han växer såå för varje dag som går!

Later. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!