Gårdagens hjälte!

Igår fick vi åka till Mater Dei för att ta ett blodprov (TSH-test) på Milo..
Han fick en nål införd i översidan av handen & sen skulle dom dra & slita i
hans lilla lilla hand för att försöka få ut tillräckligt med blod. Stackars liten,
han panik-skrek tills han va illröd i ansiktet & kramp-höll-i mitt finger..
Och eftersom han än så länge har varit & är ett litet änglabarn så har jag
aldrig sett honom så.. De gjorde ont i hela mig att se honom ha så ont :(


Efteråt fick han ett plåster & hans lilla hand va helt blå..


Resten av dagen spenderade jag hemma i soffan, med en
utslagen hjälte
sovandes på mitt bröst ♥ favoritplatsen..

Sen blev det filmmys med en massa lösgodis hela familjen samlad!

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!