Registrering av son - √

I vanliga fall har jag & Milo sovit ut lite på morgonen men idag va vi uppe vid
8:00 för att åka tillsammans, hela familjen till Valletta & registrera vår fina son.
De gick jättesmidigt, dock måste vi vänta 15 dagar innan registreringen har gått igenom.
Tanken är att vi ska göra ett tillfälligt pass för att kunna ta oss till Sverige & göra ett
svenskt pass till honom. Och vi hade då tänkt att åka så vi har hela December
i Sverige men frågan är hur de blir nu eftersom detta är klart om hela 15 dagar
& sen tar det 6-8 veckor för att få hans tillfälliga pass.. Kommer bli på gränsen,
men jag håller alla mina tummar & tår att vi lyckas komma iväg som vi tänkt.

Jag
& J hann även ta en Mint-frukost innan han skulle iväg till jobbet & jag mötte
upp Lisa som hade varit på lagret för en leverans till bion. Så jag löste av
henne & tog hand om leveransen på plats så hon skulle hinna till butiken i tid.

Annars idag har jag varit ute & promenerat, med några amningspauser & sen
träffat Clara & småtjejerna i The Point för en fika & en massa prat..
På vägen hem stannande jag till i butiken & sen va denna dagen över!


Idag har vi haft perfekt väder, lagom värme & blå himmel

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!