fika fika fika..

När mina malta-tjejer överraskade mig med min babyshower
så hade Johanna bakat såkallade Blondies.. ljusa brownies som var
fruktansvärt goda. Och här om kvällen provade jag på att baka dom..
Dom blev riktigt goda, en riktig kaloribomb! Så när J kom hem från
träningen så festa vi till det med nybakta blondies & en kopp te :)

Igårkväll kom Angela över & gosade med lillprinsen & drack en kopp
kaffe med mig.. supermysigt! .. fortsätter jag i detta fika-tempot som
jag har gjort hittills sen jag blev mamma så kommer jag se ut
som en enda stor bakelse lagom till jul :p I better slow down!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

De ser ju jättefina ut! Så duktig du är :D

2011-10-14 | 05:09:37
http://alltommalta.com
K - Livet på Malta & som mamma!

Tack Johanna.. jag längtar tills ni kommer hem, då måste vi ta tag i våra american cookies :)

2011-10-17 | 13:13:24
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!