Playdate!

Min lilla änglaunge har låtit mamma sova 2 nätter i rad hela 6-7 timmar
i sträck efter att ha bytt sovrutin.. Bästa bästa! hoppas de håller i sig..


I förmiddags vid 11:00 var jag & Milo på vår första playdate
.. ja eller playdate kanske vi inte kan kalla de när han är så liten &
bara ligger & ser söt ut i vagnen, men för mig va de en playdate iaf ;)

Vi blev 6st mammor med respektive bebisar/barn..
alltifrån lille Milo på snart 5 veckor gammal upp till snart fyllda 1år!
Supertrevligt & roligt att träffa lite andra mammor med samma vardag..
Vi träffades på Le Meridien för en fika/frukost/lunch på U Bistrot & barnen
roade sig med att sova (Milo), äta eller leka med sina leksaker/skallror :) Gullisar.

Vi blev sittandes ett par timmar & innan jag gick hemåt så stannade jag
till i butiken för att kolla läget & pratade lite med Angela.. passade på att
trycka i mig lite godis osså ..vad har man annars en godisbutik till för? :p


Todays mama!

J är ute & äter med jobbet ikväll så jag funderar på om jag &
Milo antingen ska joina Christina & Sophie Hugo´s Tapas
eller slänga ihop något hemma & krypa upp i soffan.. we will see!

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!