Milo 1 månad

Denna månaden har gått såå fort & jag njuter av varje sekund som jag
får spendera tillsammans med vår fina lilla son & att jag får va med &
uppleva hans dagliga små framsteg i utveckligen, det är fantastiskt!

Efter bara någon vecka kunde han fokusera blicken & hans nacke känns
väldigt stabil för att vara så pass liten.. om han ligger mot mitt bröst så
kan han själv lyfta upp huvudet & byta sida.. min starka kille!

Hans söta lilla leende syns mer ofta för varje dag som går men vi har inte lyckats
locka fram något på beställning än.. När vi sjunger tex en liten båt blir ofta våt &
imse vimse spindel som har roliga rörelserna till, så skiner hans glada ögen upp & det
flaxas hej vilt med armar & ben.. Han har börjat att komminucera mer & mer, med hans
egna små ljud & läten som bara han kan :).. ja, till & med vissa nätter kan han få för
sig att prata & sprattla omkring som en liten clown, inte lika rolig tid på dygnet däremot!

Han fäster blicken på starka färger & ljus & älskar att titta & studera mammas
& pappas ansikte.. vi kan få sån ögonkontakt ibland så man blir alldeles rörd ♥
Hans favoritsyssla just nu är mat (mjölk) & favoritplatsen
number one är att få ligga mot mammas bröst..

Grattis Milo på 1 månads-dagen,
mammas & pappas lilla ögonsten!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Dumle

Vad mysigt <3 ser så fram emot december när vi får tid att gosa! Love Dumle

2011-10-16 | 08:36:11
K - Livet på Malta & som mamma!

Åh Carro :) Ja, vi längtar osså tills vi får träffa dig! Vi gör en deal.. Du får gos med Milo om jag får gosa med din bebismage ;D LOVE

2011-10-17 | 13:07:28
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!