Jobba & va mammaledig samtidigt!

Idag har jag suttit hemma & fått lite måste-göras-jobb gjort..
inte det lättaste kan jag lova! Först & främst har Milo varit en riktig liten
mamma-griis idag, ingenting har varit bra förutom att vara nära mamma!

.. jag provade vagnen, babygymmet, la han i soffan tätt bredvid mig men inget har
passat herrn! Så de va bara för mig att ha honom antingen liggandes i min famn
eller på mitt bröst, då va han nöjd igen! .. Och sen på de ska det bytas blöja,
ammas & helst lekas lite så fort han är vaken osså såklart :) Så något som
ska kunna vara en timmes jobb har tatt mig hela dagen.. Woohoo!


Så här kan de se ut att jobba & va mammaledig samtidigt ;)

Jag kommer ha världens träningsvärk i hela kroppen ikväll
pga av alla dessa konstiga sitt-stlällningar jag har haft idag.. haha

Nu ska jag göra ett nytt försök & prova att ta oss ut på en prommis,
behöver frisk luft & han med tror jag! Hoppas vagnen passar bättre nu :p

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johannaty

tack söta du för din fina kommentar och vad vacker du är.

Jag förstår hur du känner dig, jag får inget gjort om dagarna här ska de lekas och underhållas från 8.00. :)

2011-10-19 | 21:26:29
http://johannaty.blogg.se/
cammie

hi, inte alltid lätt att kombinera det där. =)



(Fina tävlingar hos mig som passar dig med barn)

2011-10-19 | 22:38:54
http://tuschaa.blogg.se/
cammie

hi, inte alltid lätt att kombinera det där. =)



(Fina tävlingar hos mig som passar dig med barn)

2011-10-19 | 22:38:54
http://tuschaa.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!