Emperor Of India

.. Ovädret hann lägga sig igår precis innan vi skulle gå, tack & lov!
jag & Milo tog oss till Indiska restaurangen Emperor Of India
där vi möttes av både gamla favorit-ansikten & även nya pinglor :)
De va verkligen roligt att träffa tjejerna, äta gott & få prata av sig..

Har jag sagt att jag har blivit välsignad med världens snällaste bebis?
att gå ut & äta på restaurang med små bebisar kanske inte alltid är populärt..
men med min lilla kille är det inga problem för fem öre.. varje gång vi har varit
ut & ätit så har han legat snällt & sovit eller tittat sig omkring med nyfikna ögon..
Och igår låg han så frifullt i sin vagn & snusa hela restaurangbesöket ♥ änglabarn!





.. Tack för en trevlig kväll!

Love .K :h:
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!