Stanna tiden!

Nu har Dennis & Ida lämnat oss efter 5 härliga dagar tillsammans..
det har varit jättekul att haft er hos oss & jag hoppas att dom (ni)
är nöjda med eran midsommar & mini-semester här!? :)

Idag har jag hunnit med att övningköra & jobbat. Det är mycket som
jag m å s t e få klart innan Sverige-semestern.. Känner lite tidspress!
..Men en sak är klar, får jag inte klart min √-lista så åker jag inte den 19 Juli.



Snart ska jag packa ihop från dagens arbete & ta mig hem till J för en
mysig middag & sen ska jag tvinga med honom ut på en kvällsprommis :)

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida

Vi kunde inte ha haft det bättre! Hoppas att vi kan komma och hälsa på snart igen :)

2011-06-29 | 12:14:31




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!