This weekend.

Helgen har bjudit på sol & bad & goda middagar hemma..
I lördags grillade & Christina & Niclas var över på lite BBQ & snicksnack
& igår efter en dag på Godel Bay så kekade vi tacos & tittade på
Dinsey´s söta film Tangled! Har jag sagt att jag älskar Disney? :)

Lördagen:





Gårdagen på Golden Bay:




J har gått till jobbet, Dennis & Ida åkte precis till standen
& jag ska hänga en tvätt & sen knalla ner till butiken för en ny jobbvecka..

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Frida

Sjukt härliga badbilder! Jag blir såå avis!

Jag skulle också vilja flytta till ett varmare land och ev. starta eget. Hur försörjer man sig annars när man flyttar utomlands?



Riktigt bra blogg!

2011-06-30 | 08:07:59
http://Www.minbrollopsblogg.se
K

Tack :) Ja livet är allt bra härligt här nere.. va roligt.. jag tycker du absolut ska följa dina drömmar, ingenting är omöjligt!!



Innan vi startade upp Candynavia så jobbade jag på ett företag som heter Betway, ett i-gaming företag där jag jobbade på supporten. Trivdes som fisken även där.



Allt är ju beroende på vilket land du flyttar till, men jag kan bara svara på just Malta. Och här försörjer sig dom flesta svenskarna just genom att jobba på diverse olika i-gaming företag men även som nanny´s/barnflicka :)

2011-06-30 | 18:54:29
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!