Midsommarplaner..

I flera dagar har jag, Johanna & Jenny försökt att få ihop
något inför imorgon.. Midsommar! Vi har varit såå sent ute i år..
Men efter mycket planering, möten med diverse olika ställen osv så är
allt äntligen spikat & klart :D Totalt 60 utlands-svenskar blir vi. Skoj!

Ikväll har vi även fått ner min kära bror & hans söta dam till ön :)
.. vi fick världens sötaste kläder till mini som jag får visa imorgon!

Imorgon ska jag & Ida springa på klänningjakt till mig & sen blir det
att göra midsommarkransar & dekorera stället inför kvällen..

Förra årets Midsommar-Kaisa ↓

klicka på bilden för att se alla kort från Midsommar 2010

Hur ska ni fira midsommar ?

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!