Footcare

När Moa, J´s kusin va nere så fick vi ett fint kit från The Body Shop
med en massa godsaker i.. som jag har tänkt att använda ikväll!

Det är fredag & det är stekhett på ön idag.. Tack & lov att jag jobbar!
Jag börjar verkligen känna av hur mycket jobbigare det är att vara i värme
nu när jag är gravid än tidigare.. Den här sommarn kommer bli en pers! No doubt
Mina fötter har börjat svullna & värre kommer det antagligen att bli så ikväll
har jag bestämt mig för att ta hand om mina stackars fötter &
inviga fotprodukterna som bla låg i paketet från Moa!

.. idag ska jag även ta tag i att boka in en behandling på Le Meridien
på det presentkort som jag fick av min kärlek när jag fyllde år. .
. . Så nästa vecka blir det en mother-to-be massage osså!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!