Team Guldfisk!


Jag började denna fina dag med en sväng ut till lagret tillsammans
med Jenny & Angela. Sen när jag väl kom hem så satte jag mig & knaprade
ihop ett nyhetsbrev.. jag hann även med en snabb tupplur i soffan tills J ringer
& säger att gubbarna från lagret har hört av sig, att jag måste ha
fått med mig deras lagernyckel hem!.. Doh!

Redan innan jag blev gravid hade jag ett härligt guldfisk-minne..
så ni kan ju tänka er hur bra det är nu! .. en total katastrof helt enkelt.
Det fanns ingen annan utväg än att ringa en taxi & sticka ut till lagret
igen som förövrigt ligger ca 30 mins därifrån vid rusningstrafik. .
. . Dock gjorde det inte så mycket då lagergubbarna bara skrattade när
jag skyllde på att bebisen har snott mitt lilla minne som jag en gång haft ;)

.. jag börjar allvarligt talat bli riktigt trött på att jag gång på gång glömmer
eller vimsar till saker & ting. Och det värsta av allt är att det bara
blir värre & värre! Undrar verkligen hur detta ska sluta innan
lill-plutten är färdigbakad?! Don´t wanna know.



Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!