Nytt besök :)

Igår var jag, Lisa & Angela ute på lagret för att sedan leverera X antal kg
godis till Eden Cinema, det gick som en dans.. vilka stjärnor jag har anställt :)

Sen gick jag hem till Lina & Sofia som satt & spela yatzy för att fördröja
dagens tråkiga förmiddag.. regn & moln! Efter en lunchRaffael
klarnade det upp & solen tittade fram så en glass i solen & småprat passade
perfekt som en bra avslutning på denna vecka! Vi gick hem & dom packade
ihop & jag krama, pussa & vinkade hejdå när dom åkte iväg i den gula taxin!
.. det har varit supermysigt att ha dom här hos mig, uppskattas till 1000 ♥


klicka på bilden för att se alla foton från veckan

Lina & Sofia lämnade oss men då fick vi nytt besök.. :)
..nämligen svärmor, J´s kusin & hennes mamma (men dom bor på hotell)
När dom hade checkat in så kom dom över till oss för lite plock & rosé!
Idag jobbar jag sen ska vi troligtvis till Water front i Valletta & äta middag ikväll..

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!