Gårdagens kvällsmingel..

Igårkväll var jag förbi Hotel Le Meridien där den skandinaviska kvartetten;
Christian, Ellen, Patrik & Elsebeth hade ett litet KickOff-event för deras
nystartade mäklarfirma - Medelhavsmäklarna! Det bjöds på välkomstdrink, tal
snittar, lite plock & sedan stod jag för diverse godsaker från Candynavia !

.. Jag önskar dom all lycka till & hoppas nu att det går bra :)


Malin, Manilla & Jag

La Villa terassen på Le Meridien

Christian & Patrik höll tal

Christina, Jag, Malin & Manilla

Vid 22.30 rundade jag av & gick hem.. men hann bara in & slänga på mig andra
kläder för att sen följa med en hungrig J till McDonalds för en fancy sen-middag!

Love .K

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!