Feeling Hot..

Tjejerna är iväg till Blue Lagoon, J & grabbarna är på Paradise Bay..
Idag är det helt vindstilla & riktigt hett här på ön, just därför är jag
himla tacksam för att sitta inne i butiken & jobba under en AC :)


Spinola Bay - påväg till jobbet imorse

Massvis av folk som solar & badar nedanför butiken


Idag har jag frossat jordgbbar, jag älskar Maltas jordgubbar!

Lördagskvällen ska jag & J spendera i Christina & Niclas nya lägenhet i
Pender gardens (nya komplexet även vi letar lägenhet i) & bara umgås med
dom.. det var på tok för länge sen nu, men förhoppningsvis så blir det
mer nu eftersom vi bara bor ett stenkast därifrån :)

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!