Vill ha!

Boken 9 1/2 månad av Annika Lantz

Jag har hört så otroligt mycket om just denna bok..
.. ska tydligen vara en jag-skrattar-ihjäl-mig bok :) Och sånt gillas!




Är det nån av er som har läst den?
Var den så rolig som det sägs?




Update: Jag har fått låna boken av Jessica :)
.. Och kan meddela att so far so good. Tack så mycket!

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

sv; tack snälla o detsamma! :) Nej vi går ej på ngn föräldrarkurs... jag tar det som det kommer! :) Nu börjar man bli lite smått nervös! Var m på rutikoll idag men ännu hade mini inte fixerat sig, tur är väl det! Ett litet tag till fast det känns som en evighet! :) Föder du på privatsjukhus? Lycka till, kram kram tilda

2011-08-25 | 12:54:23
http://tildafingal.blogg.se/
K

Tack :) Ja nu är det nära! Veckorna springer förbi.. snart snart snart :)



Vi går på alla rutinkontroller på privatsjukhus & från början var tanken att vi skulle föda där osså. Men efter att ha lyssnat runt så har vi nu bestämt oss för att föda på det statliga sjukhuset iaf! Det som övervägde mest var att OM det skulle hända något under förlossningen eller liknande så skickas man ändå bort till det statliga då privatsjukhuset inte har tillgång till all utrustning osv :) Men valet känns bra. Lycka till du med, Kram

2011-08-25 | 14:43:10
http://dictumfactumbyk.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!