Pain!

Igår, torsdag jobbade jag 12.00-16.00 & innan dess var
jag & J ut till lagret en sväng.. Kvällen bestod av föräldrakurs nr2
där vi fick gå en rundtur på sjukhuset (där vi ska föda) & sen gick vi igenom
amning.. att få gå rundturen på sjukhuset kändes bra så man har ett litet humm
om hur det ser ut osv lektionen om amning kändes osså givande men både
jag
& J var sååå trötta igårkväll så det var svårt att hålla ögonen uppe!

När jag kom hem tappade jag upp ett v a r m t bad, tände ljus & la mig & läste
.. jag hade så fruktansvärt ont i hela kroppen igår så det var mer än behövligt!

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Åh vilken fin design tjejen :D

2011-08-26 | 23:37:57
http://alltommalta.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!