My first drive..

Idag är det Fredag & jag är ledig! Har börjat dra ner på mina
jobbtimmar lite så nu kommer jag jobba halvdagar istället & sen en
heldag i veckan vilket känns som ett klokt val.. bebis är nummer 1!
I detta läget är det perfekt att lägga sitt eget schema kan jag lova..

Sötaste J klev upp tidigare för mig skull idag för att skjutsa mig så jag
fick hämta ut mitt körbevis & sen fick ja köra hem :D .. kände mig nästan
lite busig när jag satte mig framför ratten utan Gream (min körlärare) &
speciellt ovant att köra en annan bil. Men guuuu va roligt! .. Nu väntar
jag bara på att mitt körkort ska dimpa ner i brevlådan!!

Annars har jag hunnit med en Mint-fika med goaste Johanna &
lite bebisshopping.. Nu ska jag snart koppla ner & läsa en bra bok
innan det är dags för mig att träffa Yasar som för övrigt har en liten
tösabit beräknad till den 3 oktober, bara 2 dagar efter minis bf :)

Inatt blev J även morbror & vår skatt i magen fick en liten kusin..
en liten kille som var 50cm lång & vägde 3100g
! Underbart.

Sötaste Johanna idag

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!