Mini roadtrip!

Fredag: Började min lediga dag med en sväng till lagret tillsammans med J.
Sen tog jag bilen bort till Sliema för en mysig fika på Mint med Lisa, Johanna
& Maja. . idag blev mitt riktiga premiäråk med BON (bilen) helt själv.. tidigare
har jag velat ha J vid min sida för jag inte känt mig 100% säker med den..
..men idag tog jag mig i kragen & jag är förbaskat nöjd över det :)

Därefter beslöt vi oss, jag, Maja & Lisen att ta en liten mini roadtrip
dagen till ära & begav oss mot Birkirkara för lite shopping på
The Atrium & Homemate (Maltas liknande IKEA)

Jag kom hem med smått & gott till bebisrummet

Tack tjejer för en supermysig dag..

Ikväll har jag & älsklingen haft en riktig svull-kväll..
ätit McDonalds & bio-popcorn framför filmen Super 8 !

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!