breakfast at tiffany's..

.. Okeej, inte riktigt så lyxigt, men frukost var det!

Lagom tills J trillade in genom dörren vid 6 tiden imorse efter en lång
festnatt så kunde jag inte somna om för min stackars mage skrek efter mat
.. försökte ligga & tänka bort hungern en timme, tills jag inte stod ut längre!

Tack & lov att McDonalds finns & serverar frukost från 7.00 varje dag!

Det va bara att klä på sig & knalla ner till donken för en frukost eftersom
kylen var i stort sett tom efter att vi haft alla kräftpaket där dagen innan..

Det var så lungt & stilla ute på gatorna den tiden, kändes som jag var den
enda människan på denna lilla ö! Men magen, bebisen & jag blev nöjda tillslut.



Nu jobbar jag iaf 12.00-16.00 sen blir det Parent craft class ikväll.

Love .K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Natalie

Oj va fin layout då fått här på bloggen super snyggt!

2011-08-28 | 16:32:11
http://onlynate.wordpress.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!