Ännu en helg förbi..

I fredags var jag ledig & tog mig först ut till lagret med J
för att fylla på butikens hyllor.. sen låg jag bara inne hela dan
för jag mådde så fruktansvärt illa. Men jag repade mig mot
eftermiddagen & tog en prommis med plumpan i solen..
Fredagkvällen spenderades med Manilla, Johanna, Lisa &
Plump som var förbi en sväng osså! Vi lagade 3 rätters-middag
& bubblade ute på terassen hos familjen som Manilla bor hos..
Vilken supermysig kväll & det var skönt att rensa lite luft :)



Lördagen bjöd på att agera amatör-fotomodell till en kär vän..
det var fruktansvärt kul & jag får berätta mer om det senare när
allt är officiellt. Men det var iaf värt att offra en soldag för!
Efter dagen var jag totalt slut & somnade i soffan, på kvällen gick
jag & J på bio & såg Big Mamma.. filmen var inte mer än okaaj!


Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Danielle

Mitt lilla smultronställe ligger i hornstull, några hundra meter från min lägenhet bara ! Så himla bra ! :D Lär bli ett stammisställe ;)

Saknar dig me kaisi <3

2011-04-05 | 10:54:53
http://trapapanapa.blogspot.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!