Tårtkalas

I Onsdags efter jobbet åkte jag hem till Johanna & kekade jordgubbstårta &
muslibars som vi bakade i tisdags kväll.. Anledningen var för att fira Jenny
som fyllde år när hon va iväg i Miami.. Supermysigt.
På natten kom även J hem från London :)


Igår var jag ledig, men passade på att få några jobbsaker ur världen..
sen en efterlängtad fika med Clara, Patrick, Jenny & småtjejerna!
Underbart att ha dom tillbaka :) De var ju över 2 månader sen jag såg dom
& Selma hade växt såå mycket & Wilma som va en liten mini sist jag höll henne
hade osså blivit såå stor. Har aldrig träffat en sån glad bebis, hon skrattar åt allt!

Jag hann även med en körlektion igår.. och sen hade jag, J & Christina en riktig
myskväll där vi grillade kyckling & sen kollade på film !

Nu väntas jobb..

Love. K
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!