Solo

Igår lämnade J mig för 3 dagars jobb i London..
hade jag inte haft så mycket jobb att ta tag i så hade jag
följt med honom & tillbringat dagarna med en take away-
cappuccino i handen på Oxford street
:)

Just nu sitter jag & njuter av kefir med jordgubbar, de är inte ofta man hittar
filmjölk här på ön så det gäller att passa på när det väl finns i butik!
Har varit ute på en mysig morgonprommis med Tina & hennes lilla nalle
(hund) efter nästan 2 timmars prommis satte vi oss på Café 516 för en
färskpressad apelsinjuice & en cappuccino :) Lovely life!


morgonprommis, utsikt över Valletta.


Har hunnit med tvätten & snart är det dags för Candynavia..
Ikväll har jag en bak-dejt med Johanna ;)
Pizzabullar & något onyttigt står på menyn!

Later. K


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!